Yritys
Palvelemme asiakkaitamme kokonaisvaltaisesti IT-asioissa. Yrityksesi työteho kohenee, kun pääset eroon ylimääräisistä välikäsistä, laitteistoita tai avun etsimisestä. Emme siis ole pelkkä IT-tuki, vaan haluamme yllättää asiakkaamme positiivisesti osoittamalla pyytämättä mahdolliset puutteet ja työskentelyäsi nopeuttavat toiminnot, mikä taas edesauttaa yrityksesi toimintaa. Ennakoimme ongelmatilanteita ylläpitopalvelumme avulla ennen kuin ne ehtivät muodostua työnteon keskeyttäväksi viaksi.
Yrityksen historiaa
Juho Mikkonen ja Tomi Törmälä perustivat ensimmäisen oman yrityksensä vuonna 2008 yhdessä kahden muun osakkaan kanssa työskenneltyään jo aikaisemmin IT-alalla muissa tehtävissä. Kyseinen kokoonpano pysyi kasassa vuoteen 2015, jolloin Tomi siirtyi omille teilleen perustaen enemmän liiketoiminnan konsultointiin keskittyvän firmansa.
Kun Juho hyppäsi 2018 sivuun alkuperäisestä yrityksestä, löytyi yhteinen sävel jälleen Tomin kanssa. Tämä oli alkusysäys Keltaisen Sammakon toiminnalle. Molempien intresseissä kimalteli ajatus toteuttaa liiketoimintaansa haluamallaan tavalla eli palvella asiakkaita humaaneilla arvoilla ja kokonaisvaltaisesti.
Arvot
Olemme kiinnostuneita auttamaan aidosti ja pyrimme tekemään enemmän kuin asiakas osaa odottaa. Emme myy tai tarjoa mitään enempää kuin on välttämätöntä. Peräänkuulutamme itseltämme huolellisuutta, jotta asiakkaamme toiveet saadaan hoidettua kerralla kuntoon.
Jos olet tyytymätön palveluumme, kannamme myös vastuumme. On meidänkin etumme, että huolehdimme asiakkaistamme niin hyvin, ettei ongelmia syntyisi tulevaisuudessa. Ennakoiva ylläpito on meille tärkeää, emmekä unohtele kanssasi sopimiamme asioita. Emme myöskään tingi seuraavista neljästä pääarvoistamme missään olosuhteissa:
- Avoimuus
- Reiluus
- Rehellisyys
- Aitous
Juho
Toimitusjohtaja ja perustaja. IT-alalla vuodesta 2004 lähtien.
”Lupaan tarjota huippuluokan asiakaspalvelua, tietämystä sekä ongelmienratkaisukykyä. Tarjoan työkalut ja ammattitaitoisen IT-ympäristön asiakkaidemme työn tehostamiseen sekä parantamiseen. Minulla on kyky nähdä, mikä on yrityksellesi parasta, mikä vastaavasti kallista tai halpaa, turhaa tai tarpeellista.”
MISSÄ OLEN HYVÄ?
- Huolehdin aidosti asiakkaasta
- Kartoitan taitavasti yrityksesi nykytilanteen, ohjaan sen pohjalta mahdolliseen muutokseen
- Näen vuosien kokemuksella, mikä osa-alue asiakkaalla on jo kunnossa, mikä vastaavasti voisi olla paremmin
- Omaan taidot etsiä vaativiakin ratkaisuja mahdollisiin ongelmiin
- Vien sovitut asiat aikataulussa alusta loppuun